Tuesday 24 December 2013

Pakej

Assalamualaikum...

Lately bz al nak mamfus...belog x berhapdet...maka arini aku nak update secara pakej hehehe

Entry 1


Ni menu dia...muka depan je la

chinese tea

ni tah apa nama tah...ada isi ketam segala

ni sushi..aku tgk je la

nasik..tekak melayu sangat


ni nasik aku...tu dia kepala salmon




 
 

 
 
Lokasi adalah di Uzen Rest..restoran jepon kat Concorde KL..hebat x?? Tarikh kejadian adalah 3/12/13 gile dah lama kan?? tp aku xkisah nak hapdet gak hahaha...
 
Masa hari kejadian ni..ada org nak berzakat..maka kami pon g la rest uzen kat concorde hotel kl..rest fine dining..tapi bila kitorng masuk..jahanam suasana dibuatnye..kitorang bantai memekak cam makan kat kedai mamak..bole??? haha..makanan sedap..paling sedap dia punye dessert...green tea ice cream with red bean..sumpah sedap....harga dia limablas hengget..patut la sedap sgt...time kasih la kat yg berzakat tu...lepas ni bole la berzakat selalu hehehe...tgk gamba2 makanan tu semua mmg mmg jepun nyer style...tp aku kan tekak melayu..jadi tetap carik nasik hahaha...


Entry 2

Kejadian ni berlaku pada keesokan hari lepas uzen nyer cerita tu...lokasi restoran puti bongsu bersempena dengan farewell Tim...HR officer...beliau telah memencenkan dirinya awal dari kampeni kami... all the best tim!!!

 

 








Gamba2 belah bawah tu masa last day tim kat opis..

Entry 3

Lokasi lunch gaya bangsawan pada 5/12/13 adalah di Mandarin Oriental

 

 
Restoran ni
 
Chinese Tea
 

Sotong Kurita

Egg Tart..sedap woi

ni xtau apa nama

Kuew Teaw

Ni pon xtau apa nama

Popiah...bahsa bangsawan dia Spring Roll

Dim Sum....xsampai ati nak makan..mewah sgt

Pau

ko tgk isi dalam dia..meriah

ni ayam mende tah..siap dgn dapur dia buh ats meja

nasi goreng..sikit je dia kasi

ayam panggang

angle lain..siap ada bunga

dessert..durian pancake...

isi dalam dia...mmg sedap..
 
 
Kepada sapa2 yg nak berzakat dgn aku...mai la belanja makan kat sini ek..mmg sumpah sedap..jahanam diet aku hehehe

2 comments: