Saturday 19 April 2014

Jumaat. 18.4.2014

Kisah Semalam...
 
Takde apa pon sebenarnya...saje rajin nak hapdet hahaha...ari jemaat xde klas...jadi lpas keje aktiviti adalah melepak...aku janji dgn membe kat SYABAS dulu nak lepak...tapi biasa la kan jalan amatlah jem...aku kuar opis kol 5...kol 7 baru sampai bangsar...jadi g magrib dulu kat masjid bangsar pastu baru jalankan aktiviti.
 
Masa tiba kat masjid tu aku tgk kasut dan selipar dalam keadaan mcm ni...
 
Dan org yg bertanggungjawab buat susun kasut & selipar tu adalah org kat dalam gamba bawah ni...siap dgn baju melayu sampin songket songkok lagi dia...dah mcm penyambut tetamu aku tgk...sori gamba xbape clear...sebab cover dr pakcik ni hehe kot dia x suke org amik gamba dia kang dia hambat aku dgn kaui kan ke haru..dah aku masih kategori OKU ni
 
 Dari masjid kami xde arah tujuan...dok naik kete..yg drive bawak sampai ke restoran ni
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Santai Cafe..sebelah tasik permaisuri...disebabkan aku tgh control makan dan saka dlm badan ni pon x mengamok mintak makan...maka aku order mushroom soup je dgn garlic bread...mintak air green tea xde plak..order lah teh o je...kawan aku Ikhmal...ala xde lak gamba dia..order fetuchini carbonara dgn kedondong asam boi..xde gamba sebab aku tgh makan time order dia sampai...tangan da kotor malas la aku nak pegang fon.
 
Since da lama x jumpa..maka byk la bende disembangkan..pasal opis la...pasal catuan air la...bla bla bla..pot pet pot pet..xsedar dah kol 10...mesti waiter kat situ bengang..dok order sket je..lepak kemain lama hahaha...nnt len kali kalau aku lepak dgn Ikhmal..aku buh gamba dia untuk tatapan umum ekekeke
 


No comments:

Post a Comment