Tuesday 2 December 2014

Kembali Ke Sekolah


 
Setelah beberapa bulan belog ni bersawang..maka harini aku gagahkan juga menghapdetkannya hehe...bizi teramat lah sejak beberapa menjak ni kan..keje kelas dan segala urusan duniawi yang lain...
 
6.11.2014 aritu kampeni aku buat dinner...ni bukan annual dinner kampeni..tapi dinner untuk non manager club. Nama yang kampeni panggil is Malaysia Young Professional (MYP)...semua young belaka hahaha...acara berlangsung di Flora Terrace Hampshire Place...silalah gugel untuk maklumat lanjut ye. Tema adalah MYP Back to School..maka dapatlah tengok budak2 skolah yang agak senteng akal dan minda di malam berkenaan.
 
Memandangkang aku bz nak citer lebih panjang...jadi silalah menjamu mata tengok gamba je hehehe
Ketibaan di parking

Interior dalam restaurant..mcm wedding lak kan

Sesi gamba gamba

Geng sewel aku kat opis yang belakang tu down syndrom haha

buli aku ye?? xpe aku bagi chance


konghajar kan...seblah cikgu besau dia isap rokok..warden tgk jee

kanak2 riang

Propa

Garang pengawas ni

Propa jugak

Aku pon nak propa gak hahahaha

Propa berjemaah

Menggeletis

Cheerleader n Cikgu Besau

Takde caption
MYP President 2014

Korang mmg clown..sesuaiii haha


Dessert..sedap weii g try

Dessert lagi

Tunggu acara bermula

Cheerleader yang datng lambat..hampeh tol

Kunun2 menceriakan keadaan la tu

Ni 2 org pon geng sewel gak..sorang lg xdtg

Saka mengamuk..minah ni makan byk tp kurus kering je

Makan je la


Group Photo 1


Group Photo 2

Polis kene goda

Best Male & Female Student..sebenarnye best dress je


Jangan tangkap saya...
 Ni je la yang termampu...tgk la kang kalau sempat aku update cite skytrex plak

Adios
 

No comments:

Post a Comment