Thursday 31 October 2013

Besday Sendirik

Semalam dan announce besday sendirik..arini nak up entry bergamba hahaha...sebenarnya xde plan apa pon smlm...cuma plan nak ponteng kelas je sebab nak duk umah sambil makan kek red velvet yg aku order hehehe..sedap wooo...tetiba ada membe ajak lepak kat permaisuri...aku ni dgn pembarisnya la g..tiada ragu2 dan syak wasangka nih..ye la diorng ni pon x wish ke apa kan...aku ok je la nak lepak..
 
Tgh tgk tv tu time berita...diorang bawak kuar kek siap lilin...hahahah tapi lilin ikea tu sebab budak kedai kek x bg lilin kekekek....
 
wajah ceria si besday boy hahahaha
Tengok la lilin tu..kemain kreatif lg...
 

sempat buat menatang ni sambil mengata aku kan??
 

ni lagi..mmg xde keje diorang ni
 
Terima kasih la kepada yang menterkezutkan aku semalam kan? siap belanja makan sate kat sate station...pastu paksa aku makan byk2 padahal selalu kutuk kata aku dah gemuk..hampeh tol...eh eh x elok marah hehehe..terima kasih gak pada yg wish thru wassap, sms, FB, Twitter...semoga doa2 semua tu makbul hendaknye...amin...

4 comments:

  1. Waa. Happy belated birthday :D

    ReplyDelete
  2. muah ha ha ha...mana mungkin aku lupa pakcik, happy besday...semoga panjang umur, murah rezeki, diberikan kesihatan tubuh badan, kejayaan serta kebahagiaan di dunia dan juga akhirat...

    *jap aku tengah kira berapa kali dah aku wish birthday ko sepanjang aku kenal ko...wakakakaka....

    ReplyDelete
    Replies
    1. disebabkan ko lambat wish....maka ko kene kasi aku running shoe adidas saiz 11...hahahah BTW time kasih :)

      Delete