Tuesday 1 October 2013

Teater

Assalamualaikum...
 
Legaaa bile da setel closing nih..so awal bulan gini buat filing kasi clear suma dokumen atas meja bawah meja dlm laci dan yang sewaktu dengannye...eh melalut hahaha..
 
Semalam aku cuak gak sebab takut akaun aku x balance...Alhamdulillah semua smooth hehehe...sebagai hadiahnye...
 
jeng
 
 
 
 
 
 
jeng
 
 
 
 
 
 
jeng
 
 
 
 
 
 
jeng
 
 
 
 
 
 
 
jeng
 
 
 
 
 
jeng
 
 
 
 
 
Taaaadaaaaaaaaaaaaaaa...Arul call aku thari smlm ajak ponteng kelas g tgk teater ni ha...sumpah best....aku gelak mcm nak putus napas....terkekek2..pelakon dia Si Izzue Islam..pandai gak mamat ni belakon...bini2 dia Jihan Rajalawak...serius kelaka dia ni....bini muda dia Nad Zainal...comel la dia....pastu bestfren bini tua dia Karl Shafek...jadi apon...serius la menjadi semua watak2 dia...sampai pagi ni aku rasa rahang aku sakit sebab gelak melampau malam td...
 
Oleh kerana sambutan menggalakkan...malam ni diorg extend lg 1 mlm show tu...klau korang ada masa..g la beli tiket n tgk...kompom puas ati...sangat berbaloi2...aku masuk free je...mula2 igt kene berdiri tp rezeki la dpt tiket free last minit...cuma aku dgn arul x duk skali la...duk asing2..ada aku kesah ke duk asing janji aku dpt tgk free n enjoy the show ahahahaha...
 
Malam ni ada kuiz paper ta..harap2 kuar la soklan yg aku bole jawab heheh doakan aku ye...aminnnnn


2 comments:

  1. assalamualaikum.. wahhh best gila ekk? nak tengok gakk. bape harga tiket teater ni?

    ReplyDelete
    Replies
    1. wslm...sgt best!!! tiket bape xtau lak...hehe

      Delete