Thursday 10 October 2013

Membolingkan Diri



Exam da setel....keje pon dah well managed..jadi bole la menghapdet belog
 
Ni aktiviti jumaat lepas....xsedor diri nih senin exam jumaat leh lagi berjimba jimba...hahah ni sume layankan rei la...
 
Jemaah yg hadir adalah aku, rei, pyan n arul..abg nizam main lane seblah kitorang sebab dia ada selection utk palyer UIA ke Sukan Intervarsiti ke hape tah..aku x bape amek port pasal tu...
 
Aku rasa game ni penentuan tempat ketiga n keempat antara aku dengan rei je..sebab Pyan sah2 la star kan siap dgn kasut n bola sdri...arul lak mmg bole main..yg tangan kerusi aku dgn rei la hahaha
 
Enjoy je la ye gamab2 kat bawah ni....malas nak buh caption...ops sebelum lupa...keputusan game...1st opkos la Pyan...no 2 Arul kot...aku dgn rei seperti di jangka ketiga n keempat..rei ke laut aritu sebab dok heboh nak belaja teknik2 memboling...sudahnye beliau stress...kekekeke..sori wo...tp cemana tah bole x de gamba rei dlm ni..oh lupa dia tukang ambik gambau...










4 comments:

  1. Assalamualaikum Hamdan, lama sheila tak main bowling. last main dengan suami dan kawan. main sampai bengkak tangan. hahahhaa. alaa kawan tu, jangan stress2. sheila dulu belajar main sekali terus gian nak main bowling tau :)

    ReplyDelete
  2. wslm...hahaha dia ok je...saje nak belaja teknik dr yg pakar..tu yg stress sebab ke longkang je peginye,,,jekekeke

    ReplyDelete
  3. dah lama fae x main bowling. hehe.

    ReplyDelete
  4. lama tak main boling., ekekekeke

    ReplyDelete