Thursday 12 September 2013

Kawen2 Version 1

Okeh seperti yang telah dijanjikan...aku hapdet la entry kawen2 arini..curik masa ni..mlm ni ada test woi...


suke la tu dapat kawen hahaha




Ni adik badik aku..yg tgh2 kecik tu anak kak ngah yg sulung
 









 
Aku da malas nak buh caption kat gamba2 tu sume..xde masa la weh...akad ni nikah kat kelantan mmg sempoi...aku dgn pakcik2 aku sume tercengang2 xsampai seploh menet setel...xde soal jawab rukun nikah segala bagai..khutbah nikah pon xde...yg ada akad nikah dgn lafaz taklik je....gile ekpsress..sangat mudah..aku pon x paham nape la nak susah2kan org nak kawen kan???
 
pastu upah nikah 125 je..saksi2 xde upah..tpt lain cam ada aku rasa ye ke?? hahah sori lah ye..aku lom kawen so xde pengalaman bab2 ni...oh tidak ini bola tanggung...so diam je ye jgn komen pasal ni....sape komen aku santau pakai bomoh degawan....
 
28 September ni kenduri umah family aku lak...harap2 masa tu aku ada byk masa nak hapdet n merepek panjang lebar sambil buh gamba byk2..hahaha...esok lusa kalau sempat aku hapdet entry kawen kawan aku kat sabak bernam lak....entry tu best sket kot..sebab sambil jalan2 cari makan kekeke
 


2 comments:

  1. Assalamualaikum. ehh express gila? betul ke? sheila masa kawin tu semua ada. khutbah nikah lama gila. sebab masa nikah tu sekali 3 pasangan. hehehhee. upah semua dapat. juru nikah dengan saksi mesti dapat. sebab dalam borang nikah dah diwajibkan la :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. serius express..upah tu mmg bayar kat kadi jek..dia pun xde ckp kene bayar upah kat saksi...mmg tercengang2 la masa tu...

      Delete