Wednesday 18 September 2013

Kawen2 version 2

Kawen2 version 2...hehehe

Ari ahad lepas wawa kawen kat Sabak Bernam...aku walaupon penat baru balik dr Kelantan..gigih gak pegi kan..ahaha tompang kete org bole la....bertolak dari KL kol 11.30..aku arul n rei tompang panjang je hahaha...ku pikirkan dekat..si wawa plak kemain lg.."dekat je umah aku" tgk map mcm dekat sekali pegi tu diaaaaa kematu punggung duk dlm kete lama2..
 
 
wawa n the gang...gedik seko2
 
Arul la yg tukang amik gambo..aku dgn rei tgh elok melantak time ni haha...okeh gamba kat bawah ni ada gamba aku yang menjadi bahan bukti bahawa aku dtg kawen ko wawa..
 
haaaa..ni bukti ye..bole lak baju aku lebey kurang kaler dgn pompuan2 ni
Cukup la gamba kawen si wawa..byk lg bende berpekdah aku leh gebang kekeke...lepas kenyang makan kat umah wawa kitorang gerak balik...singgah dulu kat masjid solat jamak Zohor n Asar...
 
mak2 org mandikan anak...
 


 
 
 
 

 

 

 
 





 
  
Aku da malas nak bubuh caption..korang tgk je la gamba tu ek...aku story kat sini...lepas solat kat masjid tuh kitorang gerak la g pekan ke bandar ek? x kisah la apa pun...g makan durian...aku ni bukan la hantu durian..tp bole la makan jugak skit2...budak2 pompuan ni yang sebuk nak makan durian....otw g makan durian tu kemain lg nak posing2 kat tepi sawah katanye..gigih lak la kan si arul nak snap2 gamba2 diorang...aku buh sekeping je sini...xyah byk2 wat penuh entry je hahahah...durian tu bape hengget aku x igt sebab wawa kawen 8.9..arini dah 18 kot baru aku nak hapdet...


Okeh setel makan durian...misi seterusnya panjang nak cari mentarang...mentarang ni makanan laut spesis cam kepah gak la...kemain lg cari kan...sampai la jumpa mentarang bakar..belas hengget gak la sekilo...aku rasa arul order stgh kilo kot..tapi aku kan kureng sket bab2 mende pelik2 ni..aku try 1 jek..pastu x makan dah..hahah

Dah makan yg bakar panjang cari yang raw nak bawak balik kasik mak dia....cari punya cari mahal gak la..sampai la ada 1 tpt ni akak tu jual belas gak..tp kalau bawak arul kompom dia nego baikkk punye..dpt la seploh hengget kot sekilo..trus panjang tapau 3 kilo.

Abis dah tapau mentapau tu...trus cargas makan cendol bakar kat kuala selangor...seb baik sempat sampai sebelum dia tutup kol 7. Ada org tanya masa nak order tu..mana tempat bakar nye? heheheh...

Tapi paling best bile aku jumpa sagon tu...gile memori kot...zaman skola renda je dulu dapat...tp dulu dia bungkus dlm ketas...kecik je..ni dah dlm plastik eskrem haa..tapi aku balun jek...kekeke...


Jahanam la kan diet...asik melantak je keje...

4 comments:

  1. wahakajkahaka...gamba budak2 mandi pun ado~

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete