Monday 23 September 2013

Weekend Getaway

Apakah xtvt menarik di hujung minggu selain membongkangkan diri di atas katil?? kekeke...basuh baju? kemas rumah? masak????? hahaha jawapan aku adalah..buat keje gile..
 
OKeh last week kan cuti 3 ari..so ari sabtu lepak2 dgn kengkawan kat Bdr Sri Permaisuri...relax je aku check in condo org kan..dah la sehelai sepinggang..maka aku pinjam la kain pelekat, baju towel dgn yg patut2 utk dipinjam...pastu ari ahad busan xde apa nak buat..maka kami dgn gile nye dah kol 6.30 petang time tu..."makan ikan bakar nak?"...maka zaassss trus g Jeram lokasi? Aroma Ikan Bakar...sori xde gambo sebab excited nak makan je hahahaha....tu kisah mggu lepas...
 
Kisah semalam lak lagi gile...dgn geng yg sama gak...mula g lunch je kat Wangsa Maju..otw nak balik tu dah kat MRR 2..
 
Z: "bile nak g makan durian ek?"
E: "bile2 pon bole"
D: "Jom lah g bentong"
 
tTrusss u turn..g bentong hahahah mmg gile....belasah durian D24 4 bijik..RM54 bole la kan..tp seriius sedap...dah makan tu tekak kering...masa nak kuar dr Kg tu tah apa nama aku pon lupa...tp nama cina la....sggh kedai beli mineral water...ada lak seko yg gatal beli coke....pastu bile sendawa bau durian la kete..turunkan tingkap...pastu bile yg minum coke tu sendawa..
 
E: Apsal bau kentut ni????
D: Penemuan baru :: Makan durian + Minum coke = Sendawa bau kentut..muahahaha
 
Dah sampai bentong tu ada lagi dialog
 
Z: Lepak genting jom
E: Bole saja
D: marilah
 
hahahaha terus naik genting...lepak kat Coffee Bean...aku dah la pakai suar pendek bawah skit je dr lutut..punya la sejuk...lepak2 atas tu berangan cam kat obersi jap hahaha kol 6.30 turun cari masjid..solat kat Masjid Yayasan Tan Sri Mohamed Noah..pastu teruskan perjalanan pulang...7.30 singgah hentian gombak solat magrib..kol 8.30 sampai permaisuri anta yg 2 org tu...kol 9 sampai umah...kol 10 aku dah zzzzzzzzzzzzzz
 
Entry kalini pon x bergamba sebab g dgn geng yg xbape suka bergamba

6 comments:

  1. ko ni memang calon suami mithali la mmdaannn... cepatlah kawin...wakakaka..saja jer bagi ko stress...

    ReplyDelete
    Replies
    1. apekah kaitan dgn entry aku nih? ko saje caik pasal kan????

      Delete
  2. wah sebut ja terus pegii ekk, hebat depa ^_^

    ReplyDelete