Wednesday 11 September 2013

Kesibukan Melanda

Assaalamualaikum...

Lama gile x hapdet belog nih....sejak pas raya keje melambak..dengan exam lg..tu belum kira open house yg aku kene pegi kan..hahah..gile mmg xsempat nak jenguk blog....balik keje g klas..sampai umah kol 10-11 camtu terus tido mmg da lama x on laptop kat umah...ni pon sempat la curik masa skit lunch hour ni ha...
 
Actually byk nak story tapi nanti lah..tengah susun balik jadual hidup aku ni...kasi adjust betul2..oh ye last week adik aku kawen..jauh dia dapat bini..org Machang...letih drive pegi balik...nanti aku up entry pasal kawen2 ni yek..byk ni..wiken ni pun ada lg..ramai tol org nak kawen kan?? hahaha..
 
Memandang x bape nak ada masa mau mengarang panjang lebar...maka setakat ini sahajalah penghapdetan saya untuk kali ini....sekian...*jahanam bahasa* muahahaha

4 comments:

  1. We want more....we want more~

    ReplyDelete
  2. nak up entry kawen2 ko bila lak...penat dah aku tunggu nak makan nasi minyak ko ni... patutlah bila aku datang sini batuk, rupanya banyak sawang...wakakakaa.....

    *ko jangan lama2 sangat mmdan... nanti sampai anak sedara ko ni keluar dah nak sekolah baru nak kawen... cukup2lah tu aset yang dah kumpul tu...

    ReplyDelete