Tuesday 19 November 2013

LARISATA

Assalamualaikum...

Memandangkan bos xde..mari kita lunch jauh sket...ekekeke lokasi adalah lebeih kurang 2km dari hopis tersayang...

Menu dia nih - Cover Depan je la aku snap

salah 1 painting kat dinding
 
ni kitchen area dia kemas n teratur

table rupa ni bile ko wat reservation

macam cantekk je macam cantekk jee


pizza..vege apa tah

seafood spagethi

spagethi olio

air pegaga..dia bukan jus..rendam je daun tu
 
 

ni address..gugel sendirik map
 

Makanan is sedap dan interior chantekkkk...kenyang gile...portion makanan dia besar oi..jadi kami amik 2 pasta n 1 piza. harga semua RM127.40...reasonable la bagi aku..ni semua gara2 opismate ajak..kalau aku g sorang mmg xde la...tpt ni wujud pun aku x tau...harini baru sedar...jadi lepas ni bole la kalau nak singgah lagi..tah bile la kan aku nak singgah lagi ekekeke...apa nama makanan tu semua aku xtau...bab ni aku serius fail..kalau g tpt baru mesti aku suh org suggest apa yg best..pastu akux  amik tau pun apa nama dia hihihi...aku suggest sapa suke makan italian food..dtg la sini...kat ampang ada kat damansara pon ada....adioss
 
 

6 comments:

  1. hamboi..lalalalala ko hari ni eh.....

    ReplyDelete
  2. fae memilih sikit kalo mkn italian food hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harusla kene pilih..kene kluar duit kan? Kang xmakan membazir lak

      Delete
  3. semakin mewah ko kan wo..hahah

    ReplyDelete