Tuesday 12 November 2013

Hari Mengayuh

Tarikh : 9 November 2013
Hari : Ahad
Lokasi : Bukit Cerakah..nama baru dia tmn botani mende tah
kayuhan pertama hahaha...aku, panjang, iqy, linda n aida..pastu ada 3 org lg membe si iqy yg sama2 cycling dgn dia...diorg relax je... mmg cycler so xde masalah la membe tu kan...yg kami ni...tu diaa terjelir lidah nak kayuh beskal tu...ok cerita sket pasal xtvt ni..beskal sewa..seploh hengget...sejam..mahal woo..tp kitorang sejam je..rasa cam lama jek kayuh tu kan..tp bika pulang balik beskal tu..haa sejam je??? walaupon penat tp mmg best la...harus aku g lagi pasni...hehe dekat je dgn umah kan..bole la g lagi pasni..sorang pun boleh je 
Tapi parking 3 hengget sekali masuk...pastu nak masuk taman tu bayar lg 3 hengget..so total aku nyer kos aritu tigablas hengget..parking aida ke linda tah bayar..diorang fetch aku kat umah...jadik bos kat belakang heheh..tp si aida bawak kete gile laju....linda siap pakai seat belt la cuak nyer pasal hehe...
kepancitan..bukan tayar yg pancit...kitorang yg pancit





tah cemana yg jantan2 ni bole la pakai baju merah
**gamba aida xde sebab dia tukang amik gamba pakai tepon dia ekeke..xpe aida len kali g lagi ko amik gamba byk2 aku post kat sini spesel entry utk ko kekeke

4 comments:

  1. lepas insiden jatuh dari basikal, fae x lg berani main bicycle hehe

    ReplyDelete
  2. tu sapo yg gamba first kat belakang pakai baju hijo tu?

    ReplyDelete
  3. tu anak zamarul hisham..aboi nama nye....slalu guide aku.. ''kak. lau turun bukit, pakai gear tinggi skit..lau rasa beskal gegar2 tukar lagi gear pai gear 5 pon x pe'' ''ok.tq aboi'' (zuppp, terus ilang dari pandangan aku lps die explain kat aku....)...Hamdan, hokey..nnt aku tgkp gmbar banyak2 ye...sekbek x bawak camera besar tu, lau bawak, mmg kene tinggal kat tepi jln...soh linda bawak..kekeke

    ReplyDelete