Tuesday 19 November 2013

Malas

Harini aku sangatlah malas...mentang2 bos xde kan hahaha...
 
Tapi bukan arini je malas..setiap ari pon malas...nak g kelas malas...dalam kelas malas belaja...esaimen malas nak buat semua la malas...sem ni esaimen banyak la plak..mati lah..dengan keje melambak...bile masa nak buat ni woi...sejak dapat keje yg opis dekat dgn kelas ni makin lambat aku sampai kelas....kikiki...tp xde la sampai lecturer dah setat mengaja baru aku sampai...kiranya masa bersosial dgn kengkawan tu dah makin berkurangan la...xsempat sembang2 sgt....
 
Kat opis lak aku sewel..ye la mana x sewel..keje byk sgt..jadi utk tidak stress maka aku sewelkan diri hahaha...nasib gak opismate pon bole tahan gak sewelnye ekeke...ni kemain lagi aku kan hapdet entry time opis...lusa bos masuk terkangkang la aku nak setelkan payment....xpe xpe tu fikir kemudian..harini n esok mari bergumbira hahahaha
 
Eh apa cite Villa Nabila tu ek....aku xbaca paper...dok tgk org post kat FB je... betul ke budak ilan? sape nabila tu? nape dia sorokkan budak2 tu? apa salah budak tu? hahahah sawan

4 comments:

  1. macam macam versi villa nabila ni aku baca, sampai naik pening dan malas nak hamik port dah... wakakaka...aku tak malas wei.sebab aku tengah cuti nak tunggu terberanak jer...wakakakaka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha..aku tgk paper td pas lunch...havoc je lebey rupanya...

      Delete
    2. namanya propa... tapi ko pernah lalu situ ke mmdann???

      Delete
    3. xpenah tau pun kewujudan tempat tu hahaha

      Delete