Thursday 14 November 2013

Sushi

 

 
Ni kulit salmon...sedap weh..cam ikan masin

Ni tah apa nama dia  xtau sbb bukan aku makan

mackerel grilled....ikan kembung je pun..nama kemain

Ni dah mcm pisang goreng pon ada aku rasa..
tapi dia ada kacang, keledek, terung, tah apa lg xtau


sup..sumpah x sedap!!!
 
all time peberet..honey lemon tea
 
1st time makan sushi isnin lepas kat KLCC...tu pun sebab org blanje...not bad gak la...tp aku makan nasik gak ekekek....cr yg grilled n goreng gak..yg mentah ni mmg xlalu la kat tekak..hehehe..

Cite ari isnin sampai ari kamis aku bawak...hahaha sukati aku la kan

5 comments:

  1. aku sushi2 ni memang tak boleh nak diterima tekaklah .... walau aku cuba beberapa kali, tapi teppanyaki tak apa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan??tekak melayu katanye ekeke..teppanyaki tu pon xpenah tyr..cam lebey kurang sushi jek aku tgk

      Delete
    2. teppanyaki dia masak dulu lah...dia goreng...

      Delete
  2. dah lama fae x makan sushi huhu yg sup dia tu i can see love-shaped of something.. ape tu..

    ReplyDelete