Thursday 6 June 2013

Comeback!!!!

I am back!!!...hehehehe gile lama x menghapdet belog ni....fuh fuh fuh byk tol habuk dah bersawang dah pon..jap amek vacum la senang skit keje...

sebenarnya byk bende yg jadi..so byk la hal yang perlu ditangani (tu diaa skema gile ayat)...

Ni nak membebel sebenarnya pasal kelas tadi...harini ada presentation...punye la semangat nak jadik 1st presenter...sekali kol 9 baru mula...time aku da xde mood lak baru nak mula..tensen sungguh. dah pas present tu bole lak incik lecturer tu kondem aku...haishh mmg kompon lagi sahih la aku rate dia 1 je sem ni....tahniah la ye incik sebab jadik lecturer pertama yang bakal aku bg rating 1. 

**sebab dah lama sangat x hapdet aku xtau nak membebel apa lg..kalau ikutkan memang panjang berjela..tapi aku lapa...hahaha***

2 comments:

  1. aik...takan 1st time rate satu? wahakakak

    ReplyDelete
  2. 1st time wo..sebelum ni mmg xde yg wat perangai camtu....

    ReplyDelete