Monday 17 June 2013

Presentation

Tadi dalam kelas audit dah mula presentation...maka dengan itu aku mula lah menggelabah sebab x ready apa pun lagi..nasib la turn grup aku 2 mggu lagi..so bole tarik napas lega jap...ape pasal lega??? pasal mggu depan ada 1 esaimen kene hantar...xstart buat apa pun lagi...blur aku dibuatnya..dapat plak lecturer yang skema rama..mmg pakej lengkap la kan untuk membuatkan aku kureng bersemangat nak buat esaimen berkenaan.

Eh merepek apa lak ni...nak cite pasal presentation audit je kot...arini 2 grup dah selamat....aku ni plak kene part PPE (budak2 akaun tau la apa mende ni) apa nak belasah pun x tau..grup 1 paling lama td masa present kitaran hasil...dgn aku pun sebuk2 sama mencelah..mcm gempak je kan?? padahal blasah je ikut pengalaman...kalau ikut teori mmg aku ke laut la kan...hahaha

Jadik student muda belia ni untung..sebab dah keje kan..so byk la bende leh tanya lecturer...kdg2 cam arguement pun ada gak hehehe...tp stil respek sama lecturer wo...cuma 1 je lecturer yg aku x respek..tu yg dpt rating 1 dari aku...sejarah tercipta kau...hahaha...

Dah la malas nak cite lagi...nak story pasal perkara yg heboh kat FB skang ni....berjihad katanya utk Syria....ada membe aku tag aku kat FB pasal mende ni hampeh tolll
 
Aku cam..eh biar betullll...pastu masuk kat whatsApp geng umah sewa zaman dulu kala...mende yang sama...siap ada yg nak bank in USD120 la cukup kan kuota muahahahaa...dah masing2 heboh beria menggatal segala bagai..ada lak sorang membe ni post lak dlm grup tu gamba yang ni....
 
Hambikkk muahahhaaha
Aku ingatkan dah abis la cite tu kan..ropenye tidakkk lagi...ada yg komen kata "USD40 tu lagi murah dari amik maid jawa" muahahhaa hampeh je kan...
 
Errr tapi betul ke ni?? nak try call la..mana la atau ada jodohhh...hahahahahha
 

No comments:

Post a Comment