Wednesday 19 June 2013

Superman

Tadi g tgk superman (Man of Steel) xkisah la apa tajuk dia pun...yg penting cite dia pasal superman...mula2 aku rasa cite ni cam ok la...ok la kot sebab berjaya buat aku x tido tgk sampai abis hehehe...sedikit review dari aku la kira ni...emm camni..aku pun xpandai sangat pasal pilem2 ni sume segala..tp as a layman...speaking london kau...aku rasa dari segi teknologi yang diorg guna utk buat cite ni mmg bagus la...kat Malaysia masih tak tercapai akal ku la kot...tapiiiiiiiiiii...bab jalan cerita ada merapu...bohong x agak2...melampau tol kelentong penulis skrip ni..kau nak kelentong agak2 la bang...sikit2 tipu tu suda lah kan...haishhh...oh ye aku tgk 3D version..n TVG Wangsa Walk itu dengan murah hatinya bagi hadiah ni kat kitorang
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
sepek mata 3D
Jakun jap bila nak pulang budak kat entrace tu kata "bawak balik bang" hahaha kagum kagum...apesal baik sgt TGV ni...hmm hmmm hmmm musykil lak aku.

Elok sgt perangai kan? exam dah dekat..esaimen melambak x siap kau bole lg berpoya-poya tgk wayang...isk isk isk apa nak jadi ni...hahahaha...ala bukan selalu tgk wayang pun...aku ni bukan jenis yg folo cite apa nak kuar bile kuar sape belakon..ni sume kengkawan ajak..kalau x de sapa ajak mmg haram la nak g tgk wayang...release tensen katanya..sedapkan ati

Memandangkang dah nak exam..aku rasa hapdet yang bakal mendatang semua berkisar kegusaran dan ketensenan aku dgn esaimen, presentation dan yang sewaktu dengannye..haha

Dah nak tido...

p/s: semalam dah potong rambut...sob sob sob abis rambut mayang mengurai haha...





 

No comments:

Post a Comment