Saturday 29 June 2013

Hari Bermalasan

Setelah beberapa hari aku x membebel kat belog ni..arini baru teringat..eh cam da lama x hapdet belog..hahahaha puii cam la bagus sangatttt...

Minggu ni cam hampeh sket untuk aku...esaimen bodo...pastu hari nak hantar pon lom siap lagi...all out la aku dgn si arul hahaha...hamik kau...dr kol 8mlm camtu sampai kol doblas mlm baru setel....dari duk dlm kelas beraircond..sampai diorg tutup n kitorang duk kat luar je berkipas...nyamuk byk lak tuh..kemain lg aku mengejas sana sini financial statement...kira2 eh ada yg x masuk...kira2 eh ada yg xmasuk figure setahun...kira2 lg eh pesal x tally hahaha...padan muka..sape soh buat last menet...sudahnya...dah penat nyer pasal....

Arul : weh xpe ke kita buat camni...kalau dia tanya masa present cemana weh?
Aku : arghhh g jahanam...dia tanya nanti goreng je la..kita anggap dia xpandai akaun hahahaha...
Arul : ko jgn weh..yg present nanti ko...aku xde time tu
Aku : sebab tu aku xkisah..sebab kalau kene bantai pon aku..bukan org lain...xde la kiranya aku buat org lain kene hentam time present...muahaha
Arul : skati ko la
Aku : dah2 aku nak email ni..dah dekat kol doblas

hahahaha akhirnya lepas edit sana sini kelentong sikit2 tipuuuu banyak wo kelentong aku dengan riaknya click button send kat email aku tu tepat jam 11.57 pm 27 Jun 2013..hahaha gile bangga...pas dah email tu kemas2 sume barang nak g makan..masing2 kelaporang...hajat di hati nak makan kat satay station titiwangsa tu..sampai2 semua dah lichennn selamat hari raya....duk la makan kedai seblah dia...aku order mee hoon goreng..tp makcik tu buat masin lak...nak kawen ke apa makcik ni kan...tp sebab kebulur tahap gaban...aku sesah gak la sampai licin pinggan tu..siap tergigit garam lagik...hahaha...makan malam tu..malam?? kol doblas ok dah jadik supper dah...di taja oleh arul...tq arul...nanti kita pow Abg Nizam dgn Pyan lak...kekeke

Eh tajuk di atas hari bermalasan apesal xde kaitan dgn apa yg aku merepek ni? kekeke...mcm biasa la kan hari sabtu ni malas je nak kuar rumah...cuma turun jap td g amik sticker kete kat opis management..sempat komplen2 sket hehehe biasa la suke carik gaduh kan?...pastu naik atas berlingkar atas sopaloren...jerebu dah ok kat USJ ni...cerah la pemandangan...cuaca pun redup walau kat tempat lain ada membe kata panas terik..syukurrrrrr USJ ni nyaman...walaupun smggu sblm ni aku bertopeng bile kuar rumah..selasa n rabu demam...terus jadi aku yg tertewas..tertewas dek jerebu..

Isnin ni aku ada lg 1 presentation...pon x ready apa lagi ni...cemana la untung nasib aku sem ni kan..semua cam ke laut je..mampus gua

No comments:

Post a Comment