Wednesday 12 June 2013

PENAT

Sejak balik dari team building (team building lah sangat) kat Tanah Aina wiken lepas...aku rasa cam lemau jek...g klas pun ala2 sendu jek..dlm kelas mengantuk je manjang..ni td pon sama...kelas akaun...aku menahan je la mata dari terlelap dlm klas tu..huiiii ape ke hal tah...faktor usia kah? adakah? hahahah...

Sebenarnya aku baru je pas tgk gambau2 kat Tanah Aina dari tukang snap gambau2 tu sume...aku pass kat dia external hard disk suh save gambau tu sume...skali dia pulangkan kat aku...hamik kauuu...muntah darah aku nak selak satu persatu...hadoi cemana la para tukang amik gambau ni gigih tgk satu satu pilih mana cun pastu edit lak...kalau aku la....sampai gambau ke-5 aku dah mula bagi carutan2 manja..cukuo seploh mau aku tutup laptop amik bantalll ZZzzzzzzz...hahahha..kagum sungguh aku dgn diorg ni...teruskan la usaha murni anda tu ye....aku nak posing lepas sepatern sepatern jek...bab nak amik gambau malas keh keh keh...

Tah kenapa aku tetiba rajin kan nak hapdet blog ni...tuan tanah ni ada mood...ni tgh rajin la...tapi selalunya malas yg lebih dari rajin. Entry awal2 dulu err awal tahun laaa...aku ada la berhajat nak up entry pasal cuti aku kat Langkawi..tp sampai la ke arini harammm nak hapdet...kemalasan menyelubungi jiwa raga....hahaa..tengok la sehari dua ni kot2 aku rajin nak belek2 gambau mana nak di tempekkan kat sini... 

Skang ni aku tgh rajin membaca..sebab byk beli buku...ye la gomen kasi baucer..aku beli la buku..tu pun sebab kene guna 80% beli buku the rest buleh la beli pensil pen segala...tp pen dgn pensel aku byk lagi x terpakai..elok lah beli buku...tp dr ujung bulan 5 sampai arini xabis2 lg buku yg pertama aku baca....asal bukak buku je layu mata aku ni...tp bukak muka buku elok plak dia...kikiki...semoga aku kembali rajin membaca buku...study malas lak kau kan???


No comments:

Post a Comment