Saturday 15 June 2013

Sabtu

Ok semalam aku malas...so x hapdet blog gahahaha...gile x produktif tol semalam..tp housmate aku wat gile ajak joging kol 8 malam..bole???? joging keliling blok apartment ni je pun...2 round je aku pancheeetttt huhuhu  gemok gemok gemok is the answer haha...letih wo bile suda berat ni baru nak heksesais.
 
Harini Sabtu...apa xtvt menarik ye? rasa2 cam malas nak keluar...nak dok umah je baca buku? (lempang diri sdri namblas kali) rajin sgt la kau kan nak baca buku...nak masak? pon rasa malas..apa nak jadi kau ni Hamdan semua pun malas..dasarrrr..hahaha

Nak belek2 blog ni la rasanya...tp xtau apa lg nak aku belekkan...nanti lah..nanti lagi dari bulan doblas tahun lepas nanti nanti nanti...sudahnye hareemmmmm ekeke...xpe xpe yg penting niat tu ye...pelaksanaan lewat xpe..

Housemate aku sakit gigi..dia sms suh teman g dentist...mengada x? dah tua2 bangka nak g dentist berteman...haish layankan je la...bole pau dia lunch hahaha...harini aku malas nak masak..dapur x berasap la...

Petang ni nak g set rambut lah..kawan I Mak Jemah tu dah set rambut..I jelesss hahahaha

No comments:

Post a Comment