Thursday 11 July 2013

2 Ramadhan 1434 Hijrah

Assalamualaikum....
 
Alhamdulillah dah masuk 2 Ramadhan...syukur dapat menjalankan ibadah dengan tenang dan gumbira...semalam tarawikh lead by imam yg best..org tempatan..xde la cam tpt lain yg bawak imam pak arab..tapi dia baca sedap..tarranum dia sgt mabeles..terkesima aku dgn bacaan dia tu...syahdu tul...
 
 
Semalam buka posa kat surau...dr bbuka tu trus je tunggu sampai tarawikh malas nak balik rumah..padahal lintas jalan je pon..kekeke...ptg ni kol 3 ada interview keje kat Mid Valley...so dapat la balik awal...harap2 intv abis b4 kol 4 tak sanggup nak redah jem. Semalam aku kuar opis kol 5.30 dia punya jem Ya Rabbi..dr opis sampai la umah mmg jem di sana sini..seb baik aku rempit so cool je la sampai umah kol 6..
 
 
Memandangkan arini sampai umah awal InsyaAllah..maka aktiviti memasak telah berlegar di kepala..tapi nak masak apa xtau lagi hehe...
 
Oh ye malam ni ada sambungan budak kelas aku present paper keusahawanan yang aku meroyan sabtu lepas...eh entry ari ahad..good luck la kat korang semua ek..prepare for the worst...xde la senak paru2 korang nanti bile kene komen

No comments:

Post a Comment