Thursday 18 July 2013

Rakan Baru + Sahur

Hmm agak lama aku x merepek...aku dapat housemate baru..bilik ke tiga dgn rasminya telah dioccupied sejak Ahad lepas..mamat ni student n budak lg la...ok apa kaitan rakan baru dan sahur ni adalah kerana...dengan ada nya housemate baru ni maka sahur aku agak berubah...kalau dulu makan kurma dgn air suam je..skang ni dah makan nasik ok???? Dia jenis sahur kene makan punya budak jadi dengan secara x langsung dia masak nasi utk bsahur..maka dengan itu secara otomatik aku pon terjebak sama makan nasi time sahur....lauk simple jek..telur goreng or telur dadar...pastu ada nenek budak ni eh suka aku je panggil budak..dia suh panggil bob..aku rasa dulu org kata bob ni singkatan utk Badan Orang Besar..tp dia kecik je aku tgk hahaha...ok sambung balik pasal sahur tadi..nenek si bob ni ada bekalkan dia sambal ikan bilis...style kering..which mmg peberet aku tu..biasa Mak Andak aku je yg buatkan kalau aku request...tu pon kalau g umah dia or dia dtg  umah Kak Long...dari hari selasa sampai pg td bersahur berdua je..sebab cif rumah tu xde outsetesen katanya..tah ke mana x plak aku bertanya lebih lanjut...sori la ye x de gamba time sahur...xrajin aku nak snap2 gamba dgn mata bukak separuh tu..lagipun pakaian masa bersahur agak menjolok mata hahahaaha..xsesuai untuk tatapan umum..eh mcm la amik gamba sendiri kan? keh keh keh
 
 
Now kat tgh break kat hopis...punye lah sejuk..dah cam kat eskimo aku rasa...cepat la kol 5.30 hahaha

No comments:

Post a Comment