Tuesday 9 July 2013

Selamat Berpuasa



Semalam anak bulan x kelihatan..maka esok la kita semua umat islam start berpuasa...semalam gak kelas terakhir sebelum puasa..Audit...tapi aku ada lg 1 kelas ganti utk Akaun 14/7 nih...xpe xpe sebab paper tu aku ke laut jadi dtg je la kelas gani pon..smalam mereka2 kat kelas wat makan2..si arul di khadamkan masak spageti...pyan dgn mak ani bawak cake...bukan cake what ye hahaha...oh ye air ditaja oeleh abang nizam..2 jag besor dia soh makcik lia tokey café tu buat..doploh hengget org tua tu kene caj..kenyang gile makan..siap bawak masuk dlm klas lak sambung makan...gile ketat perut aku semalam...
 
 
 
ni la gamba yg ada..ni pon si apis yang snap..nak harap aku mmg tak la kan...dasarrrr hahaha org ade belog ko pon nak buat..belog org meriah dgn gambo..belog ko hado??? asik la membebel wat karangan..ada aku kesah??
 
 
ok la bersempena dengan Bulan Ramadhan Al-Mubarak ni aku nak ucapkan selamat berpuasa dan mohon maaf la segala kesalahan selama ni...
 
 
Assalamualaikum...(tetibe tuka mode..insaf katanye)
 

No comments:

Post a Comment