Friday 26 July 2013

Iftar lagi...

Assalamualaikum...

Tak habis lg cite pasal iftar nih kekeke...semalam aku dgn membe opis lama berjemaah iftar kat sini...sroll down ye..jeng jeng jeng
 
 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
 
 
haaa tu dia restoran semalam...kat sg penchala...full house ok tempat ni..kalau ko saje2 gedik nak walk in pegi sana tu..lupakan je la hajat suci lagi kudus itu..mmg xdapek la...kene booking 1 day earlier...Jemaah kami semalam ramai..al maklumlah yg dah berkawen bawak family..yg bertunang bawak tunang..yg single mingle? bawak diri je hahaha opss ada gak yg bersekendel satu hopis...sapekah? jeng jeng jeng hahaha..dah xrajin nak cite pasal org...nak cite pasal iftar je..ye la kan..bulan posa ni x baik cite hal org..cite hal binatang xpe...kikikiki
 
 
Aku x rajin nak amik gamba ahli majlis....jadi aku tulis je la nama sorang2 dlm ni ye...wakil dari opis tersebut adalah....panjang..dia ni yg ganti aku...apar...engineer yg sedang meningkat naik...pak abu..HR assistant yg menunggu masa expired kekeke sori pak abu...sha..seketeri merangkap bibik...hahaha ..dia dtg bawak tunang..sapa HR exec yg menembun aku tgk skang ni...ain si kodok keh keh keh...sue bersama2 twin n laki Nye...and last skali zana n family...zana dok meja lain..tp anak bujang dia dok lekat dgn panjang...aku rasa panjang ni ada "pakai" la keh keh tp silap..nak tackle gadis sekali yg lekat kanak2 lelaki hahaha...jap aku tunjuk gambau panjang dgn anak zana nih.
 
tengok tu...kemain dia suap budak tu makan

 
 
Budak tu lak sampai halau mak pak dia duk meja lain..tapi panjang ni pun hampeh..dia suap budak tu makan nasi yg dia dah tuang kuah tomyam..pedas la kan..langsung budak tu xnak makan dah...sikit je dia makan...pandai ko kan jang saje je nak sabo itu budak supaya ko leh makan cepat n banyak keh keh keh...tu satu cerita la kat panjang ni...si sapa plak org lain makan nasi putih dia leh lak order nasi goreng...kepelikan disitu ye bile ko makan ikan siakap udang segala dgn nasi goreng..xpaham aku...tp nasi goreng dia tu dikongsi bersama ok...bersama sapekah???? teeettt..xmau citer...x elok gosip2 nih kekeke...
 
 
ok mari kita lihat hasil tangkapan di restoran muhibah semalam...
 
 
daging black pepper a.ka daging hazwan

butter prawn...rupa dia x mengghairankan tol tp ok

tom yam...seafood kot

ikan siakap miang...jgn tanya pesal nama dia gitu

haa tgk tu tgk tu..penuh meja woi

 

su n family

tgk sapa makan x tgk kiri kanan dah...teruk tol

 

tgk semua licin...dr kiri sha, ain, sapa
 
selain dr lauk pauk di atas..ada gak asparagus...masa sampai asparagus tu..si ain dgn sapa cam org xpenah jumpa makanan...cis wat malu je dah tua2 buat perangai hahaha..emm ada gak kerabu pucuk paku...n last skali masa dah selamat licin semua..baru lah sampai kerang..kitorang ckp kensel je la..tp si sapa tu buat muke seposen kunun berhajat sangat la...ko mengidam ke apa??? hihih
 
Oh ye restoran ni xde air panas ye..jadi xyah la berangan nak teh tarik ke kopi ke..yg ada semua air sirap, sirap limau, sirap bandung dan segala yg berasaskan sirap, laici...dan jugak barli...air panas cuma teh cina sahaja...disamping tu dah tau nak makan besar ni..pompuan2 tu (sha, ain dgn sapa) kemahen bersoping kat bazaar ramadhan mcm kan x cukup makanan kat restoran tu..ujung2 main tolak2 sapa nak bawak balik segala kuih yg x abis...
 
da lepas makan solat magrib semua...dalam kol 8.40 gitu semua bertempiaran la balik...tapi most eligible bachelor cam aku ni mana bole balik awal kan? hahaha..jadiknye sebab x dpt teh tarik kat situ..aku racun panjang ajak lepak kedai mamak kat bangsar...tp si apar pun kata dia ok je nak join sebab nak kene anta panjang amik moto kat hopis diorg...jadi kitorng lepak la kat Uncle K TTDI...panjang minum air sampai 2 gelas...patut la badan ko cam kene pam jang..masa aku kenal ko xde la kembung cam skang ni...hehe sedap je aku ngata org..aku pon sama kot gems kih kih kih...dah lepak minum teh tu..sembang2 la hal2 semasa hal2 masa depan dan yg sewaktu dengannye...elok lak depan kedai tu polis wat roadblock...almaklumla aku dgr TTDI skang ni byk kes pecah rumah...kawasan org kaya2 la katakan kekeke...tgh sedap2 melepak tu gerimis mengundang..jadi kami pun balik la rumah hehe...oh btw tq jang belanja aku semalam...hehehe jasamu dikenang..nanti aku da kaya sket aku belanja ko lak hehehe..tu je la agenda iftar minggu ni kat luar..esok aku ada exam pagi n petang...harapan untuk aku x tido mlm ni adalah amat cerah sekali...semoga aku dapat lah menjawab soklan2 esok tu...haishhh x tenang jiwa dibuatnye bile mengenangkan exam esok ni...wish me luck pelisss....
 






No comments:

Post a Comment