Tuesday 23 July 2013

Musim Exam Kembali


Exam kembali...huhu sabtu ni aku ada 2 paper..pagi petang lak tu..sawan la aku huhuh...
study pun rasa cam ke laut jek...asal bukak buku je ngantuk bukak buku je ngantuk..bukak muka buku elok plak kan...keh keh keh
 
Ada pun sabtu ni pagi paper keusahwanan yg aku pernah membebel kat sini...seteres bile kenangkan paper tu...petang lak paper akaun..lagi la aku rasa nak sewel bila fikir kan. dah la paper tu susah..aku still blur lagik...Ya Allah permudahkan la urusan study ni...aku Sirius x kompiden nak exam nih...huuuu help me help me...
 
Oh dah bercerita pasal study ni kan...Si Bob rakan baru bakal meninggalkan rumah kami...dia dpt offer kat German Malaysia Institute (GMI) Bangi...so balik rumah family dia la semula...good luck bob!! xsempat nak masak utk buka kat umah sama2 dgn cif..cif umah pon subuh td baru balik...nanti kalau ada masa ada rezeki kita plan la ye bob buka posa kat mana2 ke..or wiken dtg la USJ kalau kau rajin..hahaha memang macam x rajin la kan...tak pon raya nanti kau suh la family kau jemput kitorang open house hihihi..
 
Ok risau balik..nak exam ni woi cemana woi...
 
 


No comments:

Post a Comment