Monday 29 July 2013

Exam

Sebenarnya pg tadi aku nak up entry pasal exam ni..tp bila dah nampak kebakaran tu terus terlupa pasal exam..hehe
 
Sabtu lepas aku exam..2 paper pagi dan petang...maka dr hari jumaat aku x tido sampai la pas exam petang tu...paper pagi aku ok lg...agak tenang dan bertenaga...masuk je hall utk paper petang aku dah start x best...kepala aku sakit...untuk 45 minit pertama aku tenung je ketas soklan...sampai tembus la aku rasa...dah aku blank tu kan aku pun kuar la g toilet basuh muka...sambil masuk bilik kecik wasap kengkawan mintak nyawa hahaha gile keji kan??xkisah la tu kan..
 
Aku masuk balik hall dok termenung lg seploh menet..pastu baru aku start menjawab..dok recall mana yang boleh je la...4 soklan aku jawab la semua tapi rongak sana sini la jawapan aku...dlm kol 4.30 gitu aku kuar...x larat nak tggu lg...aku pun time tu dah mmg x le jawab apa pon..adalah baiknya aku balik tido...
 
Tido jap je...penat sangat agaknye aku x le tido mlm tu...ari ahad lepas subuh aku bantai tido sampai kol 3 petang..hambik kau..pastu bile bangun kepala aku hang...bile dah gitu mula la selsema dtg..bile ingat balik...aku lupa makan habatus sauda' masa sahur tu...so redha je la tggu berbuka nak makan habatus sauda' tu...

No comments:

Post a Comment